lørdag 20. mars 2010

Vi skal få hund!




Jeg har alltid hatt lyst på hund. I mange år har jeg fulgt med på finn.no, og blitt kjent med mange fine hunder. Har også lest bøker og sett på hundehviskeren på TV. Mamma og pappa har vært veldig forsiktige med å si ja, fordi kusinen min er allegisk. Derfor har vi lett etter en allergivennlig rase. Så jeg hadde bare sluttet og mase, fordi jeg trodde at vi aldri kom til å få en hund.

Men da jeg kom hjem fra bursdagen til en venninne i går, sa pappa at lillesøstera mi som satt på pc'en skulle hvis meg noe. Jeg gikk bort, og så at hun satt på finn.no. Der var det bildet av tre søte minidoodler. Pappa og mamma spurte i kor om jeg hadde lyst til å være med på biltur til Odalen neste dag. Jeg skjønte da at vi skulle se på hunden, som jeg hadde ønsket meg i mange år. Gjett om jeg ble glad?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar